In gand cu tine

Am mers cu tine in gand peste tot unde era alb…Prin troiene,flori si livezi cu floare nascanda…M-ai insotit oriunde am vrut sa merg,nu m-ai lasat sa te uit…Prima data te-am urat pentru asta,apoi m-am obisnuit cu ideea ca vei ramane undeva in mine,chiar daca sufletul meu se chinuie sa te scoata afara.Ani de-a randul ai fost ca flama in inauntrul meu….Acum,dupa cum stii si tu,florile albe incep sa cada,troienile se topesc.A venit si timpul tau sa te stingi in mine….Nu vreau sa te mai simt inauntru,fiind ca mi-am pus dragostea in tot ce insemni tu…In privirile tale,in inima ta,in vocea ta,in sarutarea ta…Nu ai stiu sa apreciezi,mi-ai suras si ai plecat,dar am invatat de la tine ca dulceata iubirii este inselatoare,iti multumesc pentru ce m-ai invatat,asa in graba cum a fost.Eu ma chinui sa te sting in mine,deoarece sufletul meu e ca o camera in care vantul sufla pe sub usa,unde moartea geme…Ard ca sa te uit,vreau sa traiesc,desi am impresia ca voi plati cu moartea.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Alb de rai

Not in time

Mâini zbârcite