Ura

As muri doar ca sa te ingenunchiez inainte timpului,sa simti si tu cum este sa pierzi pe cineva drag si sa nu il mai poti reintoarce din drum…Imi doresc ca sageti cu varf de venin sa iti crape sufletul…moartea mea sa fie arcasul care a tintit si a tras.M-as ruga la toate cele sfinte sa iti para lumea mai inceata si sa te intorci mereu de unde ai ramas…sa nu poti continua fara mine viata.N-am compasiune pentru tine,n-am mila,nu iti trebuie mila mea,asa cum nu ti-au trebuit nici sentimentele mele…Nu asa spuneai cand nu eram eu langa tine?Ai confundat fulgerator tot ce ti-am dat,dupa ce ai gresit ai cerut iertare,acum eu nu stiu ce este iertarea…Clipele mele,sa iti aduc din nou aminte,sunt puse in balanta si tremura pentru a fi ridicate catre inalturi…Stiu ca este frumos sa ierti,insa eu nu imi doresc sa iert…De aceea am sa te pictez in ochii fiecarui om,fiind vinovat pentru ce am inceput si n-am putut termina…O sa ramai impietrit ca intr-o fotografie alb-negru,o sa imi simti mangaierile pe ceafa…O sa te inchid in camera de pamant.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Alb de rai

Not in time

Mâini zbârcite