Translate

marți, 9 decembrie 2014

Ce iubesc eu?



Nu stiu nici eu ce iubesc,inca nu am gasit persoana care sa stie sa imi citeasca gandurile doar privindu-ma in ochi ne mai fiind nevoie sa ii zic ce ma apasa…Prin viata mea s-au rostogolit putini importanti care cu adevarat sa ma faca sa simt ceva,sa incetinesc din drumul meu haotic si sa imi doresc cu acestia sa petrec toate diminetile.Am avut parte de tipologi diferite,cu vise si sperante diferite,cu incredere sau nu pe ei…Dar niciunul n-a fost in stare sa imi ofere,ceea ce eu aveam nevoie.Toti au spus ca ei stiu ce fac,sunt experimentati,dar n-au facut altceva,decat sa ma ingradeasca pe mine cu ziduri,de parca eu as fi fost o pasare ce n-avea voie sa scape.Din cauza a astfel de indivizi m-am invartit in cerc si-am devenit fara sa constientizez propria mea prizoniera.Eu nu sunt genul de fiinta care sa ii placa inchisorile,ci cuvantatoarea care cauta in necunoscut sa guste fericirea.
Dupa lungi cautari am gasit  oameni care pareau perfecti,iar pentru ei ma puteam face proasta oricand,chiar daca acestia puteau sa faca cu mine orice,pana a-mi zdrobi si duhul.Dar n-a fost sa fie,caci eu nu ma pot zbate singura si-a trebuit sa opresc ceasul,sa-l fixez la ora normala si sa imi continui calea asemenea unui labirint.Este adevarat ca m-as fi culcat si pe spini ca sa le fie lor bine.De aici am invatat ca viata merge inainte,ca mai bine renunt eu,decat sa renunte cand mi-e lumea mai draga ei la mine.
Nu stiu daca o sa imi gasesc vreodata pe cineva.Probabil voi ramane singura,sub bolta cereasca ce imi zambeste uneori perfid.Astazi nu se mai apreciaza frumosul,ci  slabiciunea psihologica a femeii,ambalajul care ambaleaza sufletul ce nu are forta sa graiasca in pamant si acele mirosuri ale sentimentelor,ce se duc usor,prelungiri ale agoniilor…asta nu e legamant,ci un razboi nedescoperit.

Nu sunt rea,nu sunt acra,nu sunt cum crede lumea.Viata mea o pot da oricand,pot iubi oricand,dar nu pe oricine.Eu nu exist,eu traiesc,iar asta implica faptul ca simt.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu