Translate

joi, 4 decembrie 2014

Nu vreau sa fiu sclava societatii!

Mor in fiecare zi,nu stiu de ce,n-am gasit raspunsul la intrebarea care ma macina.Probabil ca societatea in care traiesc duce lipsa de multe,facandu-ma pe mine sa sufar…Daca ar fi sa imi ia ceva,mai mult ca sigur i-as darui fericita nimicul si surplusul de durere pe care o am in suflet cand vad oameni nefericiti.Am jar in suflet combinat cu o flacara ce in fiecare clipa privita se stinge….Impresia pe care o detin de ceva timp este aceea ca prezentul se va mistui,lasand viitorului o urma adanca.Societatea aceasta manaca vise,mananca din fiecare,nu ma lasa sa imi duc la bun sfarsit planurile,ma asasineaza treptat cu cianura cuvintelor.Poate ca este si vina mea,ca in loc de curcubeu,vad un uragan…Nu vreau sa fiu o sclava a societatii!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu