Translate

duminică, 18 ianuarie 2015

Mâini zbârcite


Frunte crapata,riduri adanci,maini zbarcite...S-au dus toate primaverile mele si in niciuna nu a inflorit copacii.Chiar si atunci cand esti departe de lume,parca tot te intreaba cineva,parca tot indrazneste cineva sa te faca sa inmuguresti un zambet...Dar se pare ca nimanui nu i-am lipsit,iar acum,obosita de pe drum,niciunul nu vine sa imi mangaie pletele reci,sau sa sape pomul din fata ferestrei...Pe cati i-am ajutat,pentru cati am plans,cate nopti ochii mei n-a vazut vazduhul stand si scriind pentru ei...Lumea asta lasata sa alunece in maduva infernului,lumea asta care nu se uita pe ce flori calca...oh,lumea asta...care m-a imbatranit.Astazi ma privesc in oglinda si ma sperii de mine,abia mai pot zarii ce este al meu,caci chipul mi s-a schimbat atat de mult,am impresia ca mi s-a pus o masca pe fata...De m-as mai putea intoarce in zilele trecute sa ma iau de mana de unde m-am pierdut...Fiindca sunt singura astazi si ma macina dorul ca-mi visez chipul frumos in fiecare noapte...chipul si mainile astea batrane care au scris pentru voi pagini,ca mai apoi sa le ardeti...

Un comentariu: