Omoară-mă!

Omoara-ma, omoara-ma acum!Te las sa faci asta,apoi sa pleci la margine de lume.Nu lasa caldura, sentimentele sa te macine, fa-o acum, altfel vei regeta ca n-ai fost in stare.Nu lasa tacerea indefinita sa te tulbure, caci daca gura mea nu mai vorbeste, ochii mei ti-o vor cere.Ma cheama infernul, ma striga pe nume printre abnome lumini siderale.Omoara-ma si-am sa renasc o straina pentru tine,fa-ma sa cad cum cade lumina fractal pe pamant.Eu sunt durerea din lutul tau, nu e asa?Atunci nu iti fie greu, noi nu avem,decat aceleasi trairi sub semn de-ntrebare.Noi am ajuncat jocul in doi si n-a mers, de asta iti cer sa ma omori.Tu facand asta ma absolvi de la orice durere, de la orice amintire, de la orice traire.Omoara-ma am spus!
"Un barbat s-a impuscat astazi in jurul orei 16:30."

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Alb de rai

Not in time

Mâini zbârcite