Translate

duminică, 3 mai 2015

I am the stupid one

Si-am devenit ce nu voiam sa fiu niciodata,speram ca “norocul” asta ma va ocoli pana in momentul in care sa uite de mine.Trist,n-a fost asa.Nu mi-e rusine cu faptele sau lucruri pe care le-am savarsit,deoarece ma cunosc mai bine ca oricine,sau asa prefer sa cred...Mi-am dat seama,poate acum prea tarziu ca exista oameni falsi in raport cu propria personalitate,cei care doar imita pe altii din jurul nostru.De aceea ar fi trebuit sa actionez din propria constiinta si sa indepartez.Proasta alegere c-am avut onestitate in orice situatie,Proasta,proasta c-am crezut ce masca a vrut ca eu sa cred,proasta ca am privit ochii negri,dar nu la culoare,ci inauntru,proasta c-am intrat in mintea cuiva,dar am uitat sa ma inchid pe dinauntru si sa inghit cheia,proasta c-am sarutat buze amare ce presarau minciuni si cuvinte,proasta ca sunt slaba,proasta ca sunt sensibila,proasta ca scriu asta si ma incriminez.Doar prostie zace in mine,nu e asa?Mi s-a uscat cerul gurii la cat am alergat dupa oameni,cerneala din penita,lacrimile pe obraz,sangele in vene...Caut calimara sufletului,caut sa imi vomit nervii,caut labirintul timpului sa ma inchid in el,nu vreau sa ma gaseasca nimeni.Acum fac apel la bunatatea pe care spui ca nu o ai.vezi ce-ai facut?Imi tin cu dintii lacrimile,caci singuratatea ma priveste in ochi si de ea mi-e tare frica.M-ai facut sa alunec in cele mai salbatice taramuri ale mintii.Am orbit inainte sa fac pasul unui batran lipsit de gratii.Iti las florile ofilite,imaginea crunta a unui suflet stins,campii de negura,cenusa pe ploape,stele cazatoare pe roua diminetii,umbra mea intr-un colt.Iti las sufletul,scanteile,sclipirile,zambetele,duhul,te ingrop in ochiul meu mort si te sarut cu lumea cea vie.Sper ca acordurile proaste ale chitarii toracelui meu sa nu te urmareasca in veci.Voiam doar sa te iubesc.



https://www.youtube.com/watch?v=LXEKuttVRIo

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu