Pune mana la ochi

"Hai sa ne punem mana la ochi"
"De ce as face una ca asta?"
"Vei vedea, pune mana ta la ochii mei, iar eu iti voi pune mana la ochii tai..."
"Ce tot inseamna aceste lucruri? Ce vrei sa descoperi?"
"Lumina din intunericul tau, lasa-ma sa stau langa tot ce te doare, doar fa asta...pentru mine"
"Nu inteleg..."
"Nu trebuie, ce vezi in intuneric?"
"Nimic...chiar nu vad nimic, daca imi tii mana la ochii cum doresti sa vad?"
"Cauta in tine, lasa tampla sa te apese, cauta..."
"Bine...Vad...vad, un om, iar acelui individ ii curg lacrimi de sare pe obraji...Ce inseamna asta?Urasc jocul asta!"
"Ai incredere, nu imi smulge mana, viseaza in continuare, spune-mi ce vezi"
"Crengi, gradina, bratele lui, eu ma indepartez cu intreaga fiinta.De ce fac asta? Cui i-as face asa ceva?"
"Mie..."
"Ce?"
      Iar mana lui dispare de la ochii mei.Avusese dreptate.Dupa atata foc si visare, am hotarat sa plec si sa ii las zestre amarul din cuvinte si din faptele mele.Acum in mintea mea traiesc doar intrebari.Clipele tac, nu imi spun nimic, ma urasc toti.Eu nu stiu ce-am facut sau poate stiu.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Alb de rai

Not in time

Mâini zbârcite