Esti singura femeie


       Esti singura femeie de care sunt atrasa, singura care ma scoate din minti, singura pentru care as incalca legile morale, doar ca sa te am in patul meu, sa te mangai, sa fim o singura femeie din doua bucati, sa stau intre sanii tai cum ar sta un barbat intre picioarele tale toata noaptea.Esti plina de fast, cand intrii in camera lumina se stinge chiar daca e zi si nu ma lasi sa te ating, dar eu te vreau asa de mult.

De ce trebuie sa fii asa de seducatoare?Sunt femeie si te vreau, radiez de dor sa iti simt caldura pielii parca ar fi raza de soare.Vreau sa mi te dai, sa iti rup diadema de safire si smaralde, sa ma asez cu capul pe sanii tai ca pe un paradis, sa iti privesc ore in sir corpul ca o teorema, sa nu il inteleg de ce sta ascuns printre cearceful alb imprimat cu substantele noastre.Si dupa toate astea, ti-as pune pe deget un inel, te-as lua de nevasta, doar ca sa fiu stapana sanilor sculptati parca in ceara, a coapselor fine si arcuite, a picioarelor lungi ca firul vietii mele.Sa imi pasesti numai mie, sa te gasesc in fiecare seara in pat si acolo sa ne lasam amorul, sa ma urc peste tine, sa te prind de gat, sa te leg de maini, sa iti ling coapsele.

Iar la sfarsit vreau sa iti infig in inima un pumnal din sangele meu facut, caci tu Fericire, ai umblat prin alte paturi cand umblai si-n pat cu mine.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Alb de rai

Not in time

Mâini zbârcite