Viata

Am imbatranit vazand cu ochii,
viata-mi toata dansand in ploaie
langa dansul, doar ca el n-o tinea
la fel de strans ca mine, cateodata,
uitand s-o mai tina de mana.
Stam pe banca rece privind amarnic
si ma intrebam prosteste ce-o vedea
la unul ca dansul.
Cand barba-mi cazu la genunchii grei,
ea s-a intorsla mine spunadu-mi:
"Tu suflet stingher, pe mine ai asteptat atat?
Sec de timp stai si privesti in gol,
nu stii ca eu va iubesc si-apoi v-omor?
De ce-ai mai stat atat de mult sa ma privesti,
cand stii ca frumusetea mea
in altele ar fi trebuit sa o gasesti?
Si-mi lacrimau ochii cand o ascultam,
ea nu ma iubea cum eu o iubeam,
statusem atat de mult sa o astept incat
scamele neputintei ramasesera in gat.
Dar era frumoasa si n-as fi putut atunci
s-o parasesc subit pentru alta femeie
asa ca cu glas obosit si bland am intrebat
"De ce cand iubesti arunci?"

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Alb de rai

Not in time

Mâini zbârcite