Iti multumesc...


     Vreau sa iti multumesc,in ciuda faptului ca nu mai esti aici.Iar cand spun ”aici” ma refer in viata mea.Am facut ca racul pasi inapoi, fara sa imi dau seama ca in spatele meu exista un zid care ma va propulsa in fata.Mi-a fost teama, recunosc.Din cauza fricii mele, platesc acum inzecit, poate chiar mai mult.Insemni mult, stiu ca nu ma crezi, n-o vei mai face probabil.
     Doresc sa iti aduc un prim omagiu, pentru faptul ca ai aparut din neant, intr-un moment in care credeam ca o sa raman, doar eu cu zbuciumul provocat de lacrimi.Prezenta ta mi-a facut atat bine cat si rau.Eu prefer sa stiu c-a fost binele mai presus de tot.
     Multumesc fiintei tale pentru ceea ce esti, cu toate ca eu n-am stiut adevaratul tu sau am fost prea precocupata cu altele ca sa aflu.Imi pare rau.Iti sunt recunoscatoare ca esti personajul din cartea pe care eu o scriu.Protagonistul moare, dar tu vei ramane vesnic in minte mea.
     Iti multumesc ca m-ai invatat indirect multe lucruri, stiu ca nu esti mandru de asta, fiindca unele sunt negative.De la tine o persoana are ce invata, iar cel care spune ”nu” minte.Iti multumesc ca esti culoarea conturului meu, cristalul ce farmeca si tulbura in acelasi timp, tristetea si bucuria impletite, tacerea si cuvantul ce intr-un sfarsit se impaca.
     Imi pare rau ca n-am fost capabila sa inteleg, decat ce am vrut eu cateodata, imi pare rau ca n-am auzit cate ai strigat sau soptit, imi pare rau c-am fost un monstru, imi pare rau ca am fost slaba, imi pare rau c-am plans, imi pare rau ca te-am ranit, imi pare rau c-am aparut in  viata ta si ti-am stricat linistea, dar nu imi pare rau ca tin la tine.
     Sper sa fii fericit asa cum iti doresti,chit ca vorbim sau ne certam,chit ca tacem si nu mai stim nimic unul de altul.Visul meu s-a oparit in seva ce s-a scurs din sufletul tau.Imi pare rau.
                         

                                                                              Pentru A. de la un simplu A.

https://www.youtube.com/watch?v=A7ws6sUf28o

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Alb de rai

Not in time

Mâini zbârcite